zaterdag 28 maart 2015

More Spring in String Thing

Ik heb een paar weken niet meegedaan, maar dit keer lukte het weer.
Zoals een aantal andere uitdagingen, gaat ook String Thing 85 over lente en ik begon met een lichtgroen gekleurde tile.

String 085 van Cheri Hartwick is degene die we gebruiken en daarbij de tangles:

Mumsy door CZT Sandy Bartholomew
Printemps van Zentangle® co-founder Maria Thomas
en
Kelp van Nancy Domnauer
Mumsy en Kelp had ik niet eerder gebruikt en Mumsy vond ik lastig.

Op het weblog van Adele kun je zien hoe je zelf ook iets kunt insturen. Vanaf maandag (voor ons Nederlanders) staan alle inzendingen van de week op haar blog.
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!


I did not join for some weeks, but this week I mange to do it again.
As some other challenges, String Thing is also about spring and so I started with a pre-colored light green tile.

String 085 by Cheri Hartwick is the one to use accompanied by the following tangles:

Mumsy by CZT Sandy Bartholomew
Printemps by Zentangle® co-founder Maria Thomas
and
Kelp by Nancy Domnauer
I haven't used Mumsy and Kelp before and, to be honest, Mumsy gave me a hard time.

On Adele's blog you can see how you can join this challenge. From Monday's (Tuesday for us Europeans) all entries of the past week are shown on her blog.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!
Blessed be!
Annemarie 

2 opmerkingen:

  1. Oók een geslaagde invulling van deze challenge! Leuk hoe je de patronen hebt gebuikt, en het groen is echt een mooie verrijking van de tile.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleur weer geweldig mooi, was het eerste wat me opviel en het geeft gelijk een vrolijk en licht gevoel. Prachtig.De plaatsing van de patroontjes in de string is ook goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen