vrijdag 13 februari 2015

Roosjes in een roos

Magda vond de roosjes in het werk van Diana zo leuk, dat ze deze wil gebruiken door de opdracht van februari.

Ik vond het er behoorlijk moeilijk uitzien, maar dat viel (gelukkig) reuze mee. Het was leuk om te doen en ik hoop dat Ingrid, waar ik mijn kaart heen stuurde hem ook leuk vind.


Ook deze maand ontving ik mijn 'swab' van Magda, net als vorige maand heel mooi!

Op het weblog van Magda kun je alle inzendingen zien.

Dat je mijn blog bezoekt stel ik erg op prijs en ik hoop dat je een opmerking achterlaat. Ook wil ik iedereen bedanken die vorige week een opmerking achterliet. Die opmerkingen maken altijd mijn dag wat vrolijker.

Lieve groet,
Annemarie



3 opmerkingen:

  1. Hey Annemarie.. inderdaad laat swapbot ons geen keuze en krijgen we soms dezelfde swappartner toegewezen.. gelukkig met een totaal andere uitdaging.. ik vind de dubbele scheidingslijnen erg speciaal.. ze maken je zendala veel luchtiger.. en dan die rode kleurenweelde centraal en tot slot groen als contrastkleur.. top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ken je de naam van het patroontje helemaal rechts?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! Wonderful the red roses in the centre! Really an eyecatcher!

    BeantwoordenVerwijderen