vrijdag 4 april 2014

String Things 34; a nice one

Aan StringThing 33 ben ik niet toegekomen; vorige week was het mijn verjaardag en in het weekend kwam mijn dochter uit Zwitserland over. Dat ging voor, niet zo vreemd, toch!?

Nu alles deze week weer rustig is heb ik nummer 34 gemaakt. En ….. wat een leuke was dit! String 29 was de basis en bij mij is er al tanglend een deel van weggevallen. Ik gebruikte alle vier de tangles, drie daarvan kende ik al en gebruikt ik graag, maar Snag kende ik niet en ik denk dat ik deze vaker zal gebruiken, vind het een leuke.

De tangles waren: Sand Swirl, Sanibelle, Snag en Shattuck.

Op het weblog van Adele kun je zien hoe je zelf ook iets kunt insturen. Vanaf maandag staan alle inzendingen van de week op haar blog.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!
 


I did not get to String Thing 33; last week was my birthday and in the weekend my daughter came over from Switzerland. That prevailed, I think that's normal, isn't it?

Now, since all is more quite this week I could make number 34. And …... this was a great one!

String 29 was the base for it and I 'lost' a part while tangling. I used all four tangles of which I already knew (and like) three. Snag was new to me and I think I'll use this one more often, I like it.

The tangles were: Sand Swirl, Sanibelle, Snag and Shattuck.

On Adele's blog you can see how you can join this challenge. From Monday's all entries of the past week are shown on her blog.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!

Blessed be!
Annemarie




3 opmerkingen:

  1. Happy Birthday for last week, Annemarie! And a lovely contribution to the String Thing this week. Great shading! Axxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. First happy birthday belated to you! I hope you have a wonderful time with your daughter!
    Wonderful tile! I really like your Shattuck! it´s great! Wonderful shading, too!

    BeantwoordenVerwijderen