woensdag 2 oktober 2013

Border fun!

Voor Challenge 138 moet je op zoek in je huis naar voorbeelden van 'frames'; dat valt bij mij niet mee, want de frames die er zijn, zijn bijna allemaal recht en glad.
Maar ….. een tijd geleden toen ik rondneusde in een tweedehandswinkel zag ik ineens twee lijsten die heel geschikt waren voor de Ensembles die mijn vriendin en ik aan het maken waren. Toen ik beter ging kijken zag ik dat op de randen tangles waren aangebracht. Een spuitbus zwarte verf en ze waren weer als nieuw (ik kocht ze voor € 2,50 per stuk).


For challenge 138 you have to look around in your house for borders/frames; not so easy here because the borders that I see are all smooth and straight.
But …... some time ago, when I was nosing about in a second hand store I suddenly saw two frames that were suited for the ensembles my friend an I were tangling. When I took a better look, I saw that there were tangles om it. Well, an aerosol of black paint and they were as new (I bought them for € 2,50 each).

Een aantal weken geleden zag ik op het weblog van Mariët hoe mooi tanglen met zwart en wit op gekleurd papier kan zijn, dus had ik al gekleurd papier gekocht en besloot deze challenge daarop te maken.
Ik vind het resultaat anders en leuk.
Dank je wel Laura en Mariët voor de inspiratie!

Om meer inzendingen te zien of zelf mee te doen kun je naar het weblog van 'I am the Diva' gaan.
Als je na dit bezoek aan mijn blog iets wilt opmerking (opbouwende kritiek is ook erg welkom), dan graag!


Some weeks ago, on the weblog of Mariët, I saw how beautiful tangling in black and white on colored paper can be, so I already had bought some colored paper and decided to use it for this challenge.
I think the result is different and nice.
Thank you Laura and Mariët for giving me inspiration.

To see more entries or participate yourself you can go to the web-log of 'I am the Diva'.
If you will be so kind to add a comment (positive criticism is also very welcome), then please do.


Ook maakte ik nog string 26.
I also did string 26.

Blessed be!

Annemarie

11 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee, ik ga vanmiddag even naar de kringloop winkel.
    Het resultaat is een prachtig lijstje.
    En wat leuk dat je het ook hebt uitgeprobeerd op gekleurd papier.
    Het is echt een heel leuke tile geworden !
    speciaal op deze kleur papier is het effect zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely beautiful! I love the colour.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your coloured paper tile has encouraged me no end - I struggle with shading for I always think mine makes my patterns look muddy but here using white with the colour looks great fun.
    Paula (PEP)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! Love the color, love the pattern, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi op dat blauw, echt heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous tile! I love the blue background and the perfect balance between dark and light! Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi lijstje, past helemaal in deze challenge. En wat een geweldig idee om deze op blauw te maken. Het heeft een heel speciale uitstraling door gekleurd papier te gebruiken. Wel lijkt het me erg moeilijk om schaduw op gekleurd papier aan te brengen. Maar ik ga dit zeker ook eens proberen. Een prachtige combi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The white pen adds a fresh look. What a wonderful black frame.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That frame was perfect for the tangle! The color really pops. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You had fun with this one and I had fun enjoying the finished product! Really gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen