maandag 19 augustus 2013

Dare 70; time flies

Het sjabloon leek me nogal lastig, maar toen ik eenmaal begonnen was, viel 
dat reuze mee.
Het ging heel ontspannen en prettig.

Je kunt op de site van Erin, The Bright Owl, de inzendingen van anderen zien en als je wilt je eigen zendala uploaden.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag!


The template seemed quite difficult, but after starting it was not difficult at 
all.
It was very relaxing to draw, I liked it.
On the site of Erin, The Bright Owl, your can see the zendala's of others and, if you wish, upload your own.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do!

Keep tangling and … tanke care!



Annemarie

20 opmerkingen:

  1. Very beautiful! It is moving and flowting. You have chosen wonderful and suit tangles.

    I start now to a little trip, let's see if I had time to do this template. It is very interesting. I'd like to paint this, but...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel bijzonder Annamarie.
    Jouw keuze van tangles is echt geweldig.
    En ook toevallig dat je Strircles hebt gebruikt, ik kwam er nog een tegen en heb er zelf ook nog een gemaakt met deze tangle voordat ik het van jullie had gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, I love what you did with this template! Very balanced and flowing. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, heel mooi geworden, ik ben net terug van vakantie dus heb nog wat te zentanglen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really like all the tangles you chose for this one--they all flow together so well. Very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben het helemaal met Mariët eens, de keuze van tangles is heel goed, donker en licht goed afgewisseld, en in balans met elkaar. Je zendala doet me denken aan een rieten zomerhoed, waarschijnlijk door dat randje wat je er rond om heen hebt gezet, en het gebruik van schaduw in het midden gedeelte waardoor het bolletje echt naar voren komt. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze is mooi zeg! vrolijk en zonnig en erg mooie keuze van patronen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Like the leaves in the center. Like the use of negative space and the adding of Hibred and the arcs between the flowers on the outer edge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I like it very much. The border around the edge really brings it all together.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. An elegant result with a nice choice of patterns!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Absolutely stunning! I wish we met when I visited several years ago.
    Elegant! Nathalie, CZT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I like how you created a space within a space. Very excellent choice for tangles they create movement. Beautifully done.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So pretty! I love how the tangles look like they intertwine and flow together.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hele mooie zendala, ik vind de schaduweffecten echt geweldig, daar kan ik nog heel wat van leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful weaving-like border and the organic leaf like swirls are very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. How wonderful you drew a sketch! Very much like the flowers in the petals and a contrast in the center!

    BeantwoordenVerwijderen