woensdag 19 december 2012

De 100e Challenge: GEFELICITEERD Laura!


FEEST!!!
Deze week heeft Laura de 100e challenge geplaatst.
Hiervoor kreeg ze als gast Maria Thomas (en Rick Roberts), de grondleggers van Zentangle. Zij hebben de tangle 'Diva dance' voor de gelegenheid ontworpen.

Bij deze gelegenheid wil ook ik nog eens benadrukken hoe fantastisch het is wat Laura allemaal doet voor de zentangle gemeenschap. Naast haar drukke gezin en nu ook weer haar baan, lukt het haar toch iedere week weer.
Een welgemeend 'dank je wel' is dan ook zeker op z'n plaats.

Het lukte me niet erg om van deze tangle(s) iets te maken. Na de eerste zentangle, waarover ik helemaal niet tevreden was, heb ik er nog maar één gemaakt. Ben daar nog niet erg blij mee, maar hier moet het dan maar mee.

Wil je meedoen met de Challenge of zien wat andere inzenders ervan maakten? Ga dan naar het weblog van 'I am the Diva'. Laura, Maria en Rick bedankt voor deze bijzondere challenge!

Leuk dat mijn blog komt bezoeken; ik waardeer dat. Als je een opmerking achterlaat vind ik dat ook erg leuk.


PARTY TIME!!!
This week Laura placed the 100th challenge.
For this occasion she has Maria Thomas (and Rick Roberts), founders of Zentangle, as guests. They developed a new tangle with the name 'Diva dance'.

I like to emphasize at this occasion that I think it's fantastic what Laura does for the zentangle community. Next to her busy family and her job, there is always the challenge on Monday.
So a 'Thank you so much' from the bottom of my heart is well-earned.

Making something of these tangles did not work out very well. After the first tile, which I'm not very pleased with, I made a second one. Still not to pleased, but well, this is it for now.

Do you want to join the Challenge or see what others made of it? Then go to the web-log of 'I am the Diva'. Laura, Maria and Rick, thank you for this special challenge!

I want to thank all the visitors of my blog for coming (again). If you feel like making a comment I will really appreciate that.






Thanks for your visit!

Annemarie

8 opmerkingen:

  1. Annemarie, you have danced your way beautifully around your tiles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whew... need a break after those fast dances. So unique and beautifully done!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze toch mooi geworden hoor Annemarie. Vooral de tweede heb je met de rose/paarse schaduw partijen die de tile een mooie wending gegeven.

    En ja we zijn allemaal wel eens niet tevreden met ons eigen werk, ik vind het toch goed dat je ze aan de wereld toont. En zoals anderen het ongetwijfeld met me eens zijn, je werk wordt gerespecteerd, en er zijn altijd positieve kanten aan je werk. In de 1e tile bijvoorbeeld vind ik de ruimte die je rechtsonder hebt gemaakt, een heel creatieve uitwerking van de tangle. Dat vind ik klasse, als je met de geleverde tangles door eigen creativiteit, er zo een aparte wending aan weet te geven. Chapeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I can tell you had fun with this one! Thank you for sharing your lovely line work!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Leuk dat je een eigen draai hebt gegeven aan de nieuwe tangles, het 'water' in de eerste tile is heel goed gelukt! Het hartje in Waltz is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen